Rensning!

Hej!

Här hemma håller Lotta med en stor rensning i vårt lager. Där vi har alla våra saker som vi inte använder i papplådor. Det har inte varit ett enkelt arbete. Vi har fått slänga ganska mycket eftersom det mesta har blivit fuktskadat och möggelskadat.

Jag har hållit mig lite borta från rummet eftersom jag har mått dårligt av lukten . Jag har spytt och nu har jag huvudvärk. Tur att Lotta var här och ville göra insatsen, vet ej om jag hade klarat det.



Imorgon ska jag iväg och se på en lägenhet som vi blev inkallade till idag. Det sägs att lägenheten ska vara fräsch. Och ordet fräsch är viktigt för oss just nu. Inget mer möggelskadat hem.

Jag kommer vara en kräsen kund imorgon. Kolla allt och fråga allt.
En inspektör med förstoringsglas.



Imorgon är det Valborg och då är man ledig. Klockan 12.00 ska jag se på lägenhet och sedan ska jag träna.
På kvällen ska det bli ett litet firande med mina vänner. Jacob är iväg på CUP match och Lotta reser tillbaka hem.

Jag hör av mig om lägenheten imorgon.
GOD NATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0