Träningset2

Hej hej!!

Jag blundar medans jag skriver, jag kan inte hålla ögonen öppna. Har nyss käkat lite lätt mat och ska snart gå lägga mig. Jag har jobbat sedan klockan 09.00 imorse. Tänkte jag skulle lägga upp ett snabbt inlägg till er från dagens pass i MRL. Mage, Rumpa, rygg. Jag tänkte jag skulle lägga upp del för del från mitt pass till bloggen såatt ni som vill kan hänga med. Och till slut kan ni skapa ett eget program. BRA VA!!. Tror att det blir kul.
Japp, här får ni dagens träningset. SPENTS med UPPHOPP och BENBÖJ i sidled.
KÖR HÅRT!!



Kör 10 st UPPHOPP Direkt efter det 4 st BENBÖJ i sidled
Upprepa allt 3 gånger.
DU KLÀRAR DET!!
En två TRE!!!!

Nu ska jag sova. Tack för att ni hänger med;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0