Miljöansvarlig??

Hej hej!!

Då har man avslutat dagens arbetspass på H&M. Känns i fötterna ska jag tala om för er. Igår blev det tyvärr inget inlägg. Jag hade ett äntligen mitt första Marykay möte med mina tjejer. En konsult kom hem till mig och vi fick prova på Marykays bästa hudvårds produkter. Det var otroligt kul. Snart är det min tur att komma ut och börja jobba som konsult. Jag längtar.


En till positiv sak är att jag har en av mina bästa vänner här nu. Hon har länge varit på gång att komma hit men det har liksom aldrig blivit av. Men nu är hon äntligen här. Hon anlände till vackra Alta igår och idag har hon redan varit på sin första intervju. Man kommer bara till alta för att söka jobb;). Nu får vi hålla tummarna att hon får sig ett jobb så hon snabbt kan komma in i arbetsmiljön.

På tal om miljön. Idag fick jag äran att bli miljöansvarlig på självaste H&M. Det ska bli spännande;). Det är viktigt att tänka på miljön, Eller hur folket!!?.


Det var allt att ge för idag. Imorgon är det Torsdag och då är det dags för MRL. Mage, Rumpa och lår. Om jag har tid ska jag spela in ett klipp till er på en av övningarna. Då kan ni alltid prova på hemma.
Nu blir det tjejsnack i soffan med min gäst;)
God natt KRAM


En gammal bild och suddig bild.
Aisha till vänster och det är hon som har flyttat till oss och söker nu jobb i alta;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0