Film maraton!!

God kvällens det börjar närma sig midnat och jag ficklust att blogga lite. Har nyss sett på två filmer och nu gör vi ett litet break. Nästa film blir den nya Bäck filmen. Vi har hitills sett på Kronjuvelerna, Water for Elephants. Herreguuuud vad den filmen var bra. Den når fan min topplista blanddom bästa romantiska filmer. Kvällen ska bara fortsätta sådan film efter film  tills våra ögon ploppar ut.
Imorgon är det söndag och det innebär en ledig dag. Jag kan göra exakt vad jag vill. Kanske blir det att simma, sola eller träna styrka. Men först blir det fix och grejer här hemma såklart.
Lite extra mys??
Min makeup på Aisha idag. Hon är iväg på julbord med ICA arbetslag. Jag fick äran att göra hennes makeup.
Det blev en guldbrun, koppar och bronze färgarde ögonskuggor. Mixat med svart ögonskugga vid vingområdet. Svart iliner med vinge sedan sotas ut. Det blev otroligt fint. BUT Aisha is ALWAYS FABOLUS!!
Annat som har hänt idag är ju att jag träffat på min nya bästa vän. Världens största och levandes kram kompis.
Man skulle finna på ett bra namn till honom för han hade inget namn. Jag tyckte genast att han skulle heta Elliot.
Åhh visst vill man bara kramas när man ser på han/hon??!

Jaa det händer inget mer spännande en levande gossedjur går omkring i alta;). Julklappshandeln blir bara mer och mer och man kan börja känna stress aoran i varje gatuhörn.
Nu har vi påbörjat Bäck filmen (Levande begravd) så det är bäst att hänga med.
Kram på dokker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0