Måndag igen!!

Hej hej!

Hoppas ni haft en bra helg. Det har haft iallafall. Jag har klarade båda dagarna på Hans sjenke. Det känns väldigt kul att vara tillbaka bakom baren igen. Men jag har inte saknat fulla gubbar och kvinnor. Vissa vuxna människors beteende i fyllan kan man inte ens beskriva. Man kan nästan tro att de förvandlas till barn igen.

Det bästa var iallfall när jag fick vet att en man var utkastad i tre månader. Det innebär att han inte har lov att komma in alls, inte ens på dagtid. Men eftersom många av oss var nya så fick vi besked lite väl sent. Han hann komma in och få sig en öl.
Men varför är han utskriven??
Han blev påkommen i damernas toalett, stå och pissa i deras handfat. Vilken människa gör sådant.
När vi sa åt honom att komma sig ut påstod han att det var en töntig sak att bli utslängd för....

Jag kunde inte sluta kolla bort och skratta vid det ögonblicket så himla roligt och pinsam situation. FÖR HONOM.


Vilken morgon det har vart idag. EN MARDRÖM. Himlen var grå, svart och det blåste kalla vindar.
Jag var världens suraste männinska när jag vaknade. Jag blir väldigt lätt påverkad av väder. Kass väder en kass Erica.

Men till slut kom jag mig till gymmet. Nu är jag inne på vecka 7 på Min fasta rupma kur. Jag kan nog inte påstå att den har blivit fast fast men jag känner att den nu är på plats. Det låter väl som en bra känsla, eller!?.
Jag fick en fin kommentar av älsklingen om rumpan min idag;)
whoohoww....
Idag körde jag ben och bak.
Imorgon blir det att köra intervall på löpebana. 20-25 minuter.


Idag har jag bara jobbat mina 4 timmar på H&M men det var de mest effektiva timmar jag någonsin har jobbat. Det kändes som att jobba en timme. Jag var som en jobbande raket.
Jag längtar tills imorgon, då ska jag få göra mitt första bord med divided kläder. Jag älskar att få uppdrag när det är något roligt man ska göra.

Kan också passa på att säga att vi nu har KANON rabbat på loreals nagelack. Massa coola färger. Gå in och kika så får ni se.


JAG VILL BYTA STIL? Jag har tänkt och tänkt och har nu bestämt mig. Vill bli med enkel och softikiserat stil.
Men med färger jag älskar ju färger så det kan nog ingen ta ifrån mig;)
Jag tycker den här stilen är rå snygg.
Nu ska jag bara pengar tills jag kan få den.

Nu börjar klockan bli mycket. Dags att krypa ner och drömma.
God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0