3 grader i alta!

Wohoww vilken sommar vi har här. Igår var det strålande sol och varmt och idag är det bara grått och kallt.
Jag vill kunna gå i short och linnen.
Hur som helst min dag på jobbet har gått väldigt bra idag. Just nu sitter vi alla och äter mat tilsammans. Idag har Johanna lagat fajtitas. Tack för det, smakade väldigt bra. Nu ska jag prata med syrran på skype.
Iågr skulle jag gå mina 3o minuter till ett ställe, men när jag väl kom fram så var butiken stängt. Jag hade gått helt i onödan men bra träning tackar man ja till. För mig blev det 1 timmes walking;)
Det fanns inte mycket att se än bara träd, hus och bilar så jag hade kul med kameran istället;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0