Movie Night

Hej bloggen!
Här sitter man, med ett glas rött i handen och med bästa sällskapet. Syrran och hennes pojkvän. Vi har haft en riktigt hemmakväll. Vi har nyligen lagat varma mackor tillsammans med pappsen och nu är vi mätta och belåtna. Just nu sitter vi och glor på en film med Jackie Chan.

Min dag idag har börjat med att köra pappa in till jobbet vid 10. Sedan körde jag och Emma till mitt gamla jobb, åldersomshemmet. Vi pratade med min avdelningschef om sommarjobb. Allt verkade positivt så nu får vi hålla tummarna att syrran kan få en plats att jobba i sommar.

Efter att vi hade ordnat det drog jag ganska direkt mot Örebro där jag mötte upp min gamla vän Jasmine. Det är alltid lika trevligt att träffa henne så det blev en lyckad förmiddag. Medans vi satt där vi Gröna Grodan i Örebro gick en till gammal klasskamrat från Gymnasie tiden förbi. Hon stannade gärna till och pratade med oss.
Det var hur  trevligt som helst.

Igår vågade jag på mig de hög hälade skorna jag fick av syrran i födelsedagspresent. As snygga var dom och inte alls så svårt att gå i. kanke lite svårt. På väg mot biografen igår var det att gå ordentligt förbi alla gubbarna utanför olerys;). Vara avslappnad i kroppen och vicka på rumpan klarar man alla typer skor...;)

Skål!!!på er alla en sådan fredagskväll. Nu ska jag fortsätta njuta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0