Hem ljuva hem!

Hej hej!

Ett glas rött i handen. Ja nu sitter man här med pappsen. Vi båda har nu semester och vi bara njuter. Vi väntar nu bara in syrran ska snart ska komma hem.

Klockan 02.30 var jag hemma inatt så idag har jag bara sovit och slappat. Det blev en lång resa än vad planerat. Bussen som gick från Oslo till Örebro 18.15 visades stoppa i karlstad. I karlstad fick jag vänta i två timmar innan bussen till Örebro skulle gå. I väntan på bussen så gick jag och en till som skulle till Örebro och såg på BIO. Vi såg på den nya Twiligt filmen som var riktigt kass. Usch aldrig mer sådana filmer för mig. Till slut kom jag iallfall fram och det var gott att få komma hem. Tackar pappsen som kom och hämtade upp mig i Örebro mitt på natten. Super pappa.


Nu ska jag laga svenska köttbullar som jag längtat efter. Ikväll blir det bara en hemmakväll, Se på film och prata.

Kram på er!!



MUUUUUMMMSS!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0