Skönhet!

Hej igen!

Nu ska vi prata lite om skönhet. Alla är  ju bestatta av att se bra ut. Tjejer som killar, Männ som kvinnor. Jag har 3 stora livs kategorier. Nr1 Träning, Nr 2 bra hälsa och Nr 3 skönhet. Självklart är detta ett individ. Men det är mitt livskategori. Dessa tre saker är liksom jag. Älskar träning, älskar att må bra och ta han om mig själv och sist men inte minst jag älskar att se bra ut. Med en bra makeup, så är jag redo. Och alla känner nog likadant;).
Jag har tänkt och tänk, varför har jag slutat att videoblogga!. Jag tänkte jag skulle återuppta det och börja lägga upp makeup tutorials. Vad säger ni om det;). Det kommer att bli kul. Jag startar imorgon. Jag ska inte bara lägga upp makeup utan det blir att lägga upp träningsövningar också. Det kommer att bli hur bra som helst och jag ser framemot detta. Hoppas ni hänger med. Här kommer lite bilder på dagens makeup som jag tänkte visa för er imorgin bitti. Hörs imorgon, nu måste jag fixa ekonomin. God natt!


Enkel jobbmakeup!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0