Hemmadag!

Hej bloggen.

Idag morse ringde jag och sjukänmälde mig. Min huvudvärk var fruktansvärt. Jag har det fortfarande. Idag ska jag försöka sova så mycket som möjlighet. Nu tänkte jag lägga upp mina videiinlägg som jag nu har ordnat. herregud vad det har varit fram och tillbaka med att lyckas med det. När det gäller filmerna så de lite flumiga, HAAA. Jag är flummig. Det händer att jag säger lite fel här och där. Men makeupen blir bra det är det som är huvudsaken eller hur!!?. Ni får gärna kommentera. Här lägger jag upp gårdagens makeup.




Snart kommer jag lägga upp lite bider från fotoshoten igår. Ska välja några bra först;)



Under förra veckan hittade Jacob dessa fastklristrade på våran bil. Två gröna hjärtan. Så söt eller hur=)

Kommentarer
Postat av: Wojtek

hi Erica! my post is on the log. I was working a lil' bit on this pictures, and I choose few best. you can see the results there :)

2011-08-22 @ 23:43:33
URL: http://fojtek.ownlog.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0