4 april A SundaY

HE HEJ!

Tre bästa saker med lediga söndagar är att man får sova länge, äta kladdkaka och bara ta det lungt.
Det är exakt vad jag har gjort idag. Men snart ska jag iväg och träna lite, annars blir det allt för lång tråkigt. Tänkte köra en lugn söndags träning för imorgon börjar jag på min tredje vecka i 8 veckors tränings kuren.


Morgondagens bild...Frukost i sängen med film är alltid BÄST;)
Vi såg på MEGAMIND. Så himla rolig film:)

Igår körde jag intervall, utomhus.  Idag tänkte jag mest köra hopprep, mage och rygg.
Imorgon börjar jag träningsveckan med ben och bak.

Måndag- Ben och bak
Tirsdag- spurt- löpning eller valfri kond i maskin
Onsdag- fri
Torsdag- Styrketräning bakben
Fredag - fri
Lördag - spurt -Löpning eller valfri kond i maskin
Söndag- Fri


Igår kväll bakade jag den här goda kladdkakan. var så sugen på något gott plus att jag ville överraska min älskling. Han sprang rakt in i huset när han fick reda på att det väntandes en överraskning här hemma;)
Det står ( Jag älskar dig snake). Nu får han vänta ett helt år innan jag bakar till honom igen;)


Ikväll klockan spelar Alta IF sin första serie match på hemma plan. Självklart ska vi vara där och Hejjja!
Det kommer nog att vara ett riktigt tryck idag i Finnmarkshallen. Får hoppas Jacob gör ett mål också;)

Men ni får ha en fortsatt SKÖN söndag<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0