Mer svenskar till alta!

God kväll!  Vilken dag, helt tomt i butikerna och inga folk som handlar. Tror nämligen att alla sparar till juletiden. Katastrof. Längtar till på torsdag då har vi lager tömmning på intersport. Då blir det kanske lite mer folk.

Det är bara mer och mer svenkar som kommer till alta. Två stycken svenskar kom igår som ska jobba här en stund. Min pojkväns lillasyster ska komma ner snart och jobba. Och flera svenskar kommer det. Vi unga svenskar älskar norge.
Imorgon blir det fototagning. Klockan 07.00 måste jag kliva upp och sminka mig och fixa håret. Därför måste jag lägga mig tidigt idag. Ni får kanske se bilderna imorgon, om de blir bra. Nu ska jag hoppa i säng. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0