I cant belive it!

God kväll bloggen! Ja det värsta ha skedd i valet igår. SD kom in i riksdagen. Snart blir jag väl tvungen att packa ihop mina saker och bli hemskickad till afrika av Jimmie Åkesson. För mig gör det inget, men det finns för dem som gör.

Annars har dagen vart  helt underbart. Idag fick jag sova ut, började inte jobba förns klockan 15 idag. Blev ingen träning idag, har en väldigt ångest över det. Men imorgon blir det träning så det skriker om det. Ska börja med lätt uppvärming på löpebandet i ca 10 minuter. Sen blir det tungt med Biceps, Triceps och mage.

Måste bara berätta att jag är så spänd på när FHM tidningen kommer ut i Oktober. Om jag är med i den.
Få tänka på vad pappa brukar säga att jag är så optimistiskt hela tiden. Jag får ta det som det kommer. Men jag kanske är som många andra Ivrig. Man vill nåt så mycket att allt blir positivt. Men han har rätt.  Det är tusen andra vackra tjejer som deltar också.
Hursomhelst vi får vänta och se. Finns många andra möjligheter. DONT GIVE UP!

God Natt folkens!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0