Tre dagar utan blogg!

GOD kväll! Äntligen kan jag sitta vid datorn och blogga. Ligger nu just nu i den nya dubbelsängen som jag har legat i nu de senaste tre dagarna. Jacob har laddat ner Beck som vi ska ligga och titta på nu.
Det har varit tre tuffa flyttdagar ska jag säga er. Snön föll ned precis den dagen vi skulle flytta. Så just nu har vi en hel del snö på vägarna. Ikväll var det snöstorm ute.
Idag har jag spenderat hela min dag att städa den gamla lägenheten och dessutom hunnit med att gå på bio med några vänner. Vi såg på (The Kid) Jag älskar verklighetsbaserade filmer. Den handlade om en pojkes  fruktansvärda uppväxt i england. Sorlig, brutal och dyster film men väldigt bra. 

Jag har inte hunnit med nånting de senaste tre dagarna. Ingen träning, ingen ordentlig mat och ingen sömn. Men nu är allting klart. Bara lite uppackning kvar. Det lämnar jag det mesta till Jacob och Johanna eftersom de är dom ska bo här det här närmsta tiden när jag är borta.
Just nu är jag väldigt trött, ska försöka hänga med i Beck filmen nu. Men glöm inte att skruva tillbaka tiden, för imorgon får vi sova en timme längre. Sov gott, det ska ialfall jag göra. Hörs imorgon.

OBS! Ni som kan rösta på mig till FHM tävlingen....RÖSTA! Jag blir så glad då;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0