Höstmörker!

God kväll bloggen!  Känner ni som mig att man börjar bli ganska deprimerad av denna höstmörkret. Försöker äta mina björnvitaminer men det hjälper ju inte. Får hoppas jag har råd att ta en sista minuten med Jacob nu i november. Så man kan känna sig normal igen, ska ju som sagt vara hemma tills December innan jag åker till Tanzania. Bara två månader kvar nu gott folk.
Just nu väntar jag på att min mat ska bli klar i ungnen, är hungrig som en ko. Sen ska vi kolla på en film som vi har hyrt. BadLIEUTENANT med NICOLAS CAGE och Vackra EVA MENDEZ;).
Nu känner jag att det luktar klar kyckling, ska äta nu.

Ta hand om er,  Hörs imorgon!

Dagens träning BEN

30 min jogging
Rumpa 3x10
Framsida ben 3x10
Baksida ben 3x10
Vader 3x10
Mage 4x30


Fina va! Prinsess skor jag alltid velat ha, får se om jag får råd till att köpa dem.
(skoringen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0