Ecco kurs!

GO KVÄLLENS!  Kom nyss hem från Ecco kurs jag hade med Skoringen. Lärde mig en massa nytt om Ecco skor. Hur de är uppbyggda och vad de har för kvalitet. Ecco skor är störst i norden med sprider sig ganska mycket över hela världen. Jag personligen tycker att Eccoskor är väldigt bekväma.

Det gick ju väldigt bra att lägga upp min videoblogg igår som ni ser;). Fick lite hjälp av min älskade Tonje;)
Under de galna omständigheterna igår kväll så kom vi på många bra saker som vi ska ta med. En av de sakerna var:

Förstahjälp kit
En bra ryggsäck
myggmedel
Ficklampa
magväska
hatt
simfötter
snorkel
Sölglasögon
solkräm
joggingskor
gnagsårplåster
klorexidin

Det var en liten del;)


hahaha seriös jag var;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0