Bedtime!

Idag blev det väldigt sent. Har varit på jobbet sedan klockan 12-20 och sedan drog jag till gymmet. Dagens träning blev Ben och mage. Körde väldigt tunga vikter idag.
När jag gick hem efter träningen så var det snö och halka ute. Det första jag tänkte på att vi måste byta däck på bilen;) Vintern är här nu. Dessutom så var det norrsken i himmlen. Kunde inte ta nån bild för min kamera hade slut på batteri. Typiskt.
Det var grönt och lila ljus, väldigt vackert. Ni som inte har sett norrsken nångång tycker jag ska komma hit upp och se och uppleva det.
Klockan är nu 23.40 och imorgon blir det lång dag igen 10-20. Så låt mig få sova;)
God natt!


Nu var det tre års sedan jag såg lilla söta Keisha=(. Ska bli skönt att få träffa henna igen.
Hoppas den lilla söta katten finns kvar där;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0