snart plåtning!

hej hej. Min tid för plåtning blev ändrat till klockan 16.00. På ett sätt var det en bra nyhet för jag var lite stressad imorse när jag vaknade vid klockan 9.00 och skulle vara klar med allt vid innan klockan 12.00.
Det är skönt att ta god tid på sig. Men tiden är aldrig knappt, tänkte jag skulle dra dit en timme innan så ja kan se mig runt lite på det stället vi ska vara på. Jag kollade upp på kartan och det ska bara vara 3 km dit. Platensgatan 25. Känner mig lite nervös eftersom han fotografen är lite mer erfaren än vad jag är. Om ni vill se hans hemsida så är det Photosessionmedia.com. Ska slänga i mig lite kyckling bröst som jag har tillagat sedan ska jag snabbt hoppa i dushen och när klockan blir 15.00 ska jag ringa en taxi. Tänker inte gå till bussen, det skulle förtöra allt mitt smink och frisyr. Ni ska se snöstormen här i Linköping. Stormen har hållit på hela dagen.
Men vi hörs mer ikväll om hur det gick..

Ta hand om er..


Min sminkning idag=)


Stakars duvor, gömmer sig för stormen utanför fönstret=(


Kommentarer
Postat av: JENCIOUS

va kul! är du modell? :D värsta drömjobbet ju... :)

allt väl idag? :)

kram!

2010-11-23 @ 16:52:10
URL: http://jencious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0