Måndag!

Hej!
Herregud vad skönt jag sov inatt. Tack för den. Har nyss tagit en kopp kaffe och ätit gröt. Tänkte gå ut och jogga lite men här ute så regnade det. Får träna senare ikväll. Nu ska jag snart börja fixa mig och åka till Örebro. Lämna cv till intersport och gå in på Subway där jag jobbade förut och fråga om de vill ha mig tillbaks kanske;)
Sedan vid fyra tiden ska jag och en till kompis ta lite bilder. Jag tänkte ta lite nya bilder till FHM tävlingen, så folk röstar på mig. Får hoppas att bilderna blir bra bara. Nu ska jag logga in på youtube och kolla lite på olika sminkingar man kan göra till fotosenssionen idag. Man får många bra inspiration där om man söker på makeUp.
Ha en fin dag<3

Lite bilder från i helgen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0