Inte min dag!

God kväll. Äntligen har tid att blogga lite. Dagen har gott i ett. Jag hann inte med nån träning eller att träffa en kompis inne i Örebro. Jag har suttit mycket vid datorn och skrivit mina cvn som jag tänkte åka och lämna in imorgon. Har sökt till Intersport, Bianco och Bikbok. Men det blir nog att söka till fler ställen. Det är ju rena madrömmen att få jobb här hemma i sverige vad jag vet. Efter att ha strävat efter att få skriva ut cvn så verkar det som att ödet inte vill att jag ska kunna skriva ut nåt idag.

Var hos farmor och farfar tidigare ikväll. Farfar skulle byta ut däcken till vinterdäck. Medans han höll på med det skulle jag passa på att låna deras skrivare. Men självklart var det helt fel filformat så det gick inte att öppna.
Efter den goda maten farmor bjöd på tog jag bilen och körde hem för att försöka skriva ut på pappas dator där nere i källaren. Där var det också fel filformat.
Till slut såg jag att pappa hade en gamal MicrosoftOffice skiva som jag sedan laddade hem på min pc. Då gick det genast bättre. Gjorde om cvn till microsoft word istället och det gick väldigt bra att öppna. När det var dags att skriva ut så  fanns det SJÄLVKLART  ingen papper kvar.
Nu sitter jag här i soffan och det känns som jag inte fått nånting vettigt gjort idag, förutom tvättat och lite städning. INTE MIN DAG.
Dessutom så drog syrran till sin pojkvän i göteborg, så man är helt ensam. Kommer att sakna henne.

Det positiva är att jag har lyckats tändt en brasa där nere i källaren så det är lite varmare i huset nu. Det andra positiva är att jag har lyckats fått en stor förändring på mitt cv. Jag har fått så mycket erfarenhet där uppe i nord norge. Jag ångrar inte en sekund att jag flyttade ner dit. Nu får vi hoppas att mina cv nappar och att folk gillar mig. Önska mig lycka till. Nu vill jag bara gå och lägga mig. Imorgon är den en ny dag;)

God natt!


Här får ni en puss av mig allafall;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0