Ledig dag!

Idag fick jag en ledig dag från intersport. Sov till  klockan tolv, ätit vofflor och druckit kaffe. Snart bär det av till gymmet. Idag ska det verkligen vara en Erica dag, där jag kan göra vad jag vill, bara tänka på mig själv. Bara lite iallafall. Man behöver sådana dagar ibland. Först ska jag ornda med hundra miljoner kläderna som behöver tvättas. Det blir väldigt mycket tvätt när man bor fyra stycken. Efter gymmet blir det lite planering till Tanzania resan. Kolla efter en ny höstjacka på nätet som ska vara varm och snygg=). Bor ju långt uppe i det kallaste nord norge och jag går eller cycklar varjedag till jobbet.

Igår på fotbollsträningen så sa några att jag var med i tidningen. Efter träningen cycklade snabbt till närmaste matbutik och köpte tidningen (Alta posten) och där såg jag mig. Det handlade om Drömmeferien. Vad du skulle göra på din drömsemester. Jag svarade självklart att min drömmsemester var att resa hem till Tanzania.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0