jobbdag

Hej hej! jajamänsan idag ringde klockan halv åtta och de bad mig att komma och jobba. Jag trodde inte mina öron, NU? tänkte jag. Det vara bara att kliva upp ur värmen och hitta varma kläder eftersom jag fick ju gå till jobbet. Det var svinkallt. Men när jag väl kom fram så kändes det skönt. Det var kul att träffa gamla arbetskamrater och de vara glada över att se mig. Du är dig lik sa dem alla. Har inte jobbat där på mer än ett år med att utföra arbetet gick väldigt bra ändå. Nu när jag kom hem från en stund sedan så känner jag mig trött. Jag har ju inte gått upp så tidigt på länge. Ikväll ska jag nog gå ner till mitt gamla rum i källaren tänkte ju rusta upp lite där, kanske måla om eller nåt. Det gäller att ha tid, pengar och ork.
Nu ska jag ta en liten 20 minuters nap innan jag ens orkar med nåt annat.

bye bye!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0