Dom tre musketörena!

Hej hej! Ikväll ska jag hänga med mina två kompisar, har börjat kalla oss dom tre musketörena förutom mig, syrran och pappasen. Nu ska jag snart åka till örebro. Pappa ska ut med sina kompisar på stallycktan i Örebro. Och jag är nykterist ikväll och ska vara fyllechaffis. Skönt med vita helger ibland och bara träffas och umgås mede kompisarna.
Jag och min ena komis är galna ibland, vi sökte ju till Paradise hotel i sommras men ingen av oss kom med, så nu ska vi skoj försöka igen att söka till the BIG NAME (BIG BROTHER). Allltså ni anar inte vad vi tycker sånt här är kul men om jag kommer in så nobbar jag självklart. Jag tror inte jag skulle klara av att vara inlåst. Är en rastlös person. Så kul ska vi ha ikväll. Jag hoppas att ni också får en kul kväll. Ska äta min fjärde gång nu, läste igår i en tidning om mat och hälsa att OM man vill bygga upp muskler så var den första pioritet mat, mat mat. Man ska äta minst 6 gånger om dagen. FRUKOST, MELLANMÅL, LUNCH, MELLANMÅL, MIDDAG, KVÄLLSMAT. Det blir mycket mat i min lilla kropp. Nu klockan är 17.29 ska jag äta min fjärde gång alltså MIDDAG. Idag blir det fläskfile med potatis.

Ta hand om er<3

OBS: Har ni råkat skriva HOPPAS NI FÅR (KUK) IKVÄLL? men ni skulle skriva Hoppas ni får (kul) ikväll. Det har jag många gånger när jag var yngre;) så pinsamt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0