Vecka 30

Måndag igen. Min måndag började med en lång sovmorgon. Blir lätt så när vi sover tillsammans. Det blev att ordna lunch med detsamma för klockan var så pass mycket. Klockan 13.30 ringer de från H&M om frågar om jag kunde börja jobba klockan 14.00. Halv påklädd och knappt ingen mat i magen tackade jag nej, men sa att jag kunde komma klockan 15. Tiden bara rusade iväg och strax var jag på golvet igen och arbetade. Eftersom vi var en man mindre på min avdelning på grund av sjukdom så fick jag vara själv. Helt själv över hela dam avdelningen. Det var inte så hemskt fick ju en massa hjälp från både barn och herr avdelningen. När de blev färdiga så kom de och hjälpte mig. Bra arbets team.

Efter jobbet vid 20.30 mötte jag upp en av Actic ledaren angående arbetsmöjligheter på träningsstudion. Jag kommer att få arbeta två gånger i veckan. Tisdag och Torsdag. Tisdagar kommer jag att ha min styrketimme och torsdagar kommer jag att få jobba inne på gymmet. Hjälpa folk mm. Spännande. Äntligen ska jag få jobba och träna i mitt så kallade "andra hem";)

Nu är klockan 00.00 och det är dags att sova. vi får se vad dagen har att bjuda på imorgon. Det blir ju vad du gör det till;)
Postiv, negativ, tjurpuppa,rolig, arg, ledsen allt beror på hur man vaknar imorgon bitti...
Vi får se!

God natt!


Pratade med mammsen idag,,,hon sa att hon stod och lagade mat och det fanns om jag ville komma och äta=(
Saknar dem två oerhört mycket!!!

Kommentarer
Postat av: Felicia Chotnikorn Nilsson

Hejsan hjärtat!..

Jag är ganska duktig på att göra desinger!

och du kan ju bara ta kontakt på mig på facebook :D

2011-07-26 @ 07:21:07
URL: http://ffeliciachotnikornnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0