Ny instruktör???

Hej bloggen!

Jag tänkte bara skriva lite snabba rader. Idag har jag haft min första instruktör pass och inte för vem som helst. Avdelningschefen över hela landet i Actic var med. Snacka om att jag var nervös. Men herregud det var efteråt när man hade kört hela passet. I made it, tänkte jag bara;)
Eftersom det var mitt första pass så fick jag feedback om hur det var. Helt ärligt så tyckte dem att passet var tråkigt. Det var den stora negativa saken. Jag körde för många lika repetioner.
Stora positiva saken var att jag var en bra instruktör men behöver lite mer GO!! i passet. Jag ska banne mig visa dem GO!!
Ganska direkt efter mitt pass var det snabbt, dusha, äta och byta om. Klockan var 15.30. 16.00 började mitt nästa jobb på H&M.


Jag var helt slut orkade knappt jobba. Från att ha varit spänd hela dagen till att slappna av kan göra att man blir slapp. När jag kom hem nu på kvällen ville jag bara lägga mig ned och dö. Men det kunde jag ju inte, eftersom´jag var tvungen att äta mat och diska.

Nu ligger jag här i sängen, huvudet bultar, mina ögon vill falla ihop. Det ska de få göra nu.
Annars lite nytt om Alta så har det vart strålande väder hela veckan. Imorgon ska det bli över 20 grader i Alta.
Det blir kanon.
Tack för idag<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0