Grattis Johanna 20 år!!

Hej bloggen!

Idag fyller en underbar tjej. Ett stort grattis till dig gumman. Jag vet att du kommer att ha världens fest ikväll. Njut av din dag, vi tänker på dig<3


20 år och livet har bara börjat;)



Puss på dig!!!

Ikväll drar jag och baby till en födelsedagfest till Jacobs chef. Han och hans fru fyller nästan samtidigt så de ska ha en fest tillsammans. De ska bjuda på mat och grejer. Därför följer jag med;).
Vi ska alldelses strax köra iväg. Jag ska först hinna puffa upp mig lite till sedan kör vi.





Nya röda T-shirt!!
Det blev inget jobb på Hans Sjenke idag. Men jobbade mina timmar igår så jag har inge ångest;)



gårdagens band var från Iralnd och skottland. Ni kan tänka er var det var för musik;)
Ni som vill komma ikväll så är ni välkommna.


 
Kanske landar jag och dansar polka på hans sjenke ikväll;)

Ha en fin lördag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0