Välkommen 2014

Hej folkens. Tänkte jag skulle lägga upp mitt sista inlägg från 2013 som slutade bra. Mitt vattenprojekt slutade bra. Och jag vill börja med att tacka alla som var med och bidrog i mitt insamlingsprojekt 2013. Det betyder mycket att jag har goda människor runt omkring mig som är villiga att hjälpa till. Och jag vill att ni ALLA ska känna er delaktiga i detta projekt. ETT STORT TACK.
Det här är mamma naida. Jag är tacksam att mamma har henne som en god vän och granne. Hon har nu hjälpt oss att låna ut hennes el till mamma. Så nu kan mamma låna ström när hon behöver och pumpa upp vatten och fylla hennes 1000 tank. Detta tills mamma får sitt eget elsystem. Det får jag jobba och spara till nästa projekt.
Här kan ni se tanken som fylls med vatten. Sedan kan mamma nu, dricka, tvätta och laga mat med det vattnet.
Emma premiär testar tanken;)
Ekisha med;)
Det gamla vattensystemet blev nu en swimmingpool;)
Vi blev alla glada och firade med att laga färska bananer from mammas trädgård.
Jag och Emma hjälper mamma att laga banangrytan.
Jag är världens lyckligaste att ha den här mamma som min mamma. Och jag tackar för den energin, glädje och kärlek som finns inom oss. Vi tror på styrkan inom oss och vi slutar aldrig tro och hoppas på att allting kommer att gå bra, till slut. Och jag är lycklig att jag kan hjälpa min mamma. Jag kan inte beskriva känslan. Man måste nog agera för att få uppleva den känslan. Det berikar ens liv att kunna hjälpa en annan människa och inte bara en mor. Det känns som att jag är den lyckligaste människan på jorden just nu. Visst alla har sina upp and downs. Jag går igenom de dåliga dagarna och uppskattar de bra dagarna. Det är det livet handlar om.
Jag önskar att jag kunde göra mer.........Men jag är på G.... Tack till er alla och jag önskar alla en riktig god fortsättning. Fortsätt kämpa med era mål. Alla stängda dörrar leder till en annan....fortsätt att öppna dem<3 KRAM KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0