Jan. 30, 2014



God förmiddag. Just nu sitter jag och ser på mitt favoritprogramm Malou efter 10. I handen håller jag min varma kopp med kaffe. Jag samlar all energi för att sedan jobba ett kvällspass vid 15. I helgen ska jag ska jag åka till lillsyrran i Göteborg. Vi ska ha lite quality time. Saknar henne.



Acting is my passion. Gårdagens teaterklass på nya teatern. Det var bra som vanligt. Och det har kommit nya i gruppen så det var kul att få lära känna dem.



Här gjorde vi en samarbetsövning. Jag kunde inte va med...har ju skadat tummen. Så jag tog bilder istället.



Igår körde jag 10×10 squats med denna 5kg bollen. Har en skön träningsverk i rumpan idag. Gött.
Nu ska jag göra mig iordning och laga mat. Kram ha en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0