Torsdag.

God kväll. Nu sitter jag i köket och äter lite kvällis efter ett hårt träningspass på boxningen. Riktigt bra.
.

Fruktsallad med vaniljsås, en macka och ett glas med mjölk. Samtidigt ser jag på filmen 2 Guns på min lilla dator. Kan inte bli en bättre torsdagskväll. Senare ska kag lägga mig och läsa min efterlängtade bok som jag har läst i hela denna gråa dag. Kan inte få nog av den.

Imorgon ska man jobba eftet två dagars ledighet nu. Tycker att det ska bli skönt.

Nu ska jag fortsätta se på filmen...vi hörs kram kram

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Vad kul att du börjat blogga igen! Så att jag kan ha lite koll på dig! 😊

Svar:
Erica

2013-11-15 @ 03:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0