Innan träning!

Hej hej!
 
Då har man precis skapat en ny upptadering på filmcafe.se. Och det kändes skönt och nu framöver så gäller det att söka nya filmjobb=) 
 
Jag ska strax dra oxh träna. Idag blir det ben, rumpa och rygg.  Efter träningen blir det mer chill och matlagning. Imorgon börjar veckans arbetspass som jag ser framemot.
Sedan är det inte långt kvar till fredag då jag får mina första Lön sedan jag kom hem från Tanzania. Jag har verkligen levt för varaje krona och det har inte varit lätt. Det ska bli gott att få kontroll över ekonomin igen.
 
Tänkte lägga upp lite mer bilder från min underbara inspelningshelg i lördags.
 
Precis innan tagning...
 
Kameraman med många händer;)
 
Lite snack innan scentagning
 
Ännu mer peperation
 
"Familjen"
 
Elaine och Göran ;)
 
TAGNING!
Socialitet bakom scenen;)
 
Jag klarade det och jag vill ha mer;)
Bästa dagen<3
 
Vad blir nästa?? får vi vänta och se. Nu ska jag laga mat innan jag drar och tränar hann bli hungrig ju ;)
 
Kram på er!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0