Glad första Maj!

Hej folkens!
 
Hoppas allt är bra med er. Det var länge sedan jag fick skriva ut.
Det nya är jag  har börjat jobba på bauhause. Jag har redan kört en vecka och är inne på min andra. Allting går väldigt bra. Det har verkligen varit en utmaning men jag hoppas på att kunna lära mig allt så snabbt som möjligt.
Jag är ledig nu onsdag, torsdag och jobbar hela helgen. Jag är så tacksam över att jag fick det här jobbet. Mamma borta i Tanzania har knappt inte kunnat fått en en inkomst som hon brukar så alla djur har nu dött. Det här fick jag höra nu imorse. Jag bröt ihop.
 
 
Och hundarn, katterna, fan vad ledsen jag blir....
 
Jag saknar Mamma, Keisha och Tanzania så mycket.  Och längtan får mig att vilja jobba hårdare.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0