Besök i Örebro

Hej!
 
Då var dagen slut. Ikväll har jag vart på den roliga boxningsträningen och nu är man helt slutkörd.
 
Innan träningen så var jag inne i Örebro och besökte dessa två tanter;) Vi satt och njöt vid solen och det var så mysigt.
 
När vi hade solat och kacklat klart drog vi till Örebros bästa Pizza restaurang Victoria. Här väntade jag på min Oxfilepizza;)
 
Sommaren är på ingång och vi tackar och bockar....
 
Det var skönt att börja blogga igen. Men det är inte lika kul som att blogga om att bygga hus i Tanzania.
Men till er som följer mig så ska jag blogga iallfall;)
 
Tack tack<3
 
Nu ska jag sova God natt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Sandberg

min saknade kofta har du på dig istället för att skicka den hit?

2013-05-11 @ 12:05:00
URL: http://priska.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0