Lite bättre dag!!

Hej!!

Idag mår man lite bättre. Har haft en lite mer sysselsatt dag. Drog in till Örebro för att åter igen skriva in mig hos Skatteverket. Blev något fel vid första anmälningen. Men jag kan medge att det har varit skönt att slippa posten;). Efter Skatteverket passade jag på att besöka min vän. Vi drack kaffe och snackade. Nu är jag hemma i Kumla igen och ikväll drar jag och kör mitt första boxningspass:). Det ska bli spännande. Hör av mig hur den gick senare, om jag fick några fina blåtiror osv. Nu ska jag hitta några kläder och skor som jag ska träna i.

Hemmafik hos den bästa Kingdao!!

Var har vi våren??? inte i Örebro iallfall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0