4 JUNI

Tja!!
 
Idag gick man upp 0500 för att ta bussen till jobbet. Jag blir helt slut efter jobbet när man har gott upp så tidigt.
När man kommer hem vid 12.30 är det bara läggning som gäller.
Imorgon kör vi samma pass igen och idag ska jag gå lägga mig tidigt.
 
Gårdagens boxningspass. Vi hade 4 nya som var med igår. Boxning is the shit:) Ni ser mig som nummer 2 från höger sida;)
 
Tro det eller ej men i helgen så var jag på Amerikansk fotboll på bhern arena. Det var sådär men inget jag kommer att gå på flera gången.
 
Men Örebroare Black Knights van och det var ju bra;) Och många snygga killar fanns det också;);)
 
Vanessa och jag njöt av utsikten..
 
heja på Black Knights!!!
 
Sedan blev det lite påfyllning på restaurang PAOLAS?? Vin och snacks.....
 
Det är så mysigt med goda och trevliga vänner som jag har;)
 
Detta var dagens inlägg. Hoppas ni har det bra.
Vi hörs<3 Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0