Tanzania 2013

JAMBO
 
Vi har landat. Dar es salaam 2013. Och vi har upplevt både regn och 30 graders värme. Idag har man gått runt som en halv sombi hela dagen. Äntligen fick man sova ut när vi tog in på hotellet Withe sands.
 
 
 
Efter att ha ätit jordens godaste kött tog vi en tuk tuk tillbaka till hotellet. Internet är fixad som ni nu ser. Använder mig av Vodafone USB, med trådlås internet. 120 kr för en månad.  Den verkar fungera utmärkt just nu.
 
Nu är klockan 19.53 och vi ska dra ut och äta lite innan kvällen är slut.
Imorgon ska jag besöka mamma och förhoppningsvis träffa två byggare som jag ska jämföra billigast pris med.
 
Får hoppas på det bästa, vill inget annat än att komma igång snabbt.
 
Nu vill jag tacka för mig nu ska jag kila och äta en massa mat;)
 
Ha det fint...häng med
Kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Tonje

Gi Keisha og Mama en gigantisk klem fra meg og si at æ savne dem og at æ, Andrea og lillebror kommer på besøk i juli. :D <3 Kos deg Erica, og være forsiktig. Glad i deg.

Svar: Det har jag redan sagt=) De hälsar tillbaka och ser fram emot erat besök;). Här händer det saker ska du veta. helt ny väg till mbagala. Inga guppar längre=) älskar dig<3
Erica

2013-01-04 @ 20:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0