Dag 9 Lördag

Hej bloggen!

Jag har haft två hektiska dagar och har inte fått tid att blogga. Igår kväll var jag ute med några vänner och det blev väldigt sent. Jag har bara sovit tre timmar inatt. Och idag har jag spenderat hela min dag på stranden.

När jag vaknade på morgonen drog vi mot stan för att ta ut lite pengar till byggaren sådan att han kunde jobba idag. Imorgon är det söndag och det blir inget jobb med muren. Kyrkornas dag.

Som vanligt fick vi lite problem med mestro kortet igen men det funkade till slut. Sen drog vi direkt till mamma. Det blev ett snabbt besök eftersom jag hade bestämt träff med en vän.

 Men bygget går väldigt bra. Och nu är nästan muren uppe.

Tataaaa......åå jag är så glad
 
Väldigt bra jobbat av dem alla.....
 
Imorgon blir det en lugn dag. Tänkte dra till stranden igen och chilla. På måndag kör på igen.
Nya timmar som ska spenderas i bilen. Mbagala till Mbezi. 2 timmars köretid med denna trafik.
Det är kö,kö varjedag.
 
Nu ska jag sova, jag kan inte få ut något mer, sååå trött.
 
Men vi hörs.
 
Asante- Tack <3

 


Kommentarer
Postat av: Tonje

Du e så flink gumman! E så stolt av deg. <3

Svar: Tack<3
Erica

2013-01-13 @ 14:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0