Dag 6 STRANDEN!

MAMBO!
 
Idag har jag inte bara spenderat mitt liv i bilen. Men trafiken här är fortfarande ett kaos. Det tar upp till 3 timmar innan man kommer fram någonstans. Idag har jag pappa och Erica tagit oss till stranden för att få lite solbränna. För att slippa trafiken så mycket som möjligt tog vi båt över till strandsidan som bara tog några minuter.
Dessutom fick vi röra lite på benen också. 
 
 Här sitter vi vid Kepepeo hotel. Här har vi en som slipper sola och någon som behöver lite mer sololja !?;)
 
Efter 10 minuter med sololja såg man ut såhär;)
 
Jag älskar sol=)
 

Nu ligger jag  hemma med kusinen. Vi ser på Tears of the sun. Ikväll blir det säng tidigt. Klockan 0700 ska jag upp imorgon och dra till mamma. Nu ska vi se om byggarn har kommit någonstans.
Vi får se imorgon.
 
Hörs imorgon folkens!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0