Dag 24 Måndag!

Hej bloggen!
 
I helgen har jag tagit en avslappnings helg med övernatting på JANGWANI hotell. Tänkte berätta en rolig sak som då hände när jag och min kompis skulle boka ett rum. Vi fick ett rum som redan var uthyrt. Som tur var hon/han inte där.
Pinsamt att öppna dörren och där står någon halvnaken. Men hela händelsen fick mig att skratta och jag kunde knappt sluta.
Efteråt fick vi ett nytt rum med full airkondition=)
 
Vår Lördagskväll såg ut såhär=)
 
Igår besökte jag Mamma Mary och min barndomsvän Tina.
 
Idag tog jag mitt första motorcyckel åk. Tufft men läskigt. Jag bad chauffören att köra sakta sakta.
heheh och det gjorde han.
 
Mannen som tar bilden är en viting jag stoppade på vägen;) heheh
 
 
Fixar huset. Idag började köra igång med huset. Började med att fixa taket som inte har vart så bra under de två åren. Det har regnat in och det måste fixas. Förra FUNDI gjorde inge bra jobb.
 
Nu litar jag på den nya FUNDI att han gör ett bra jobb. Sedan kör vi igång med innertak.
 
Idag på väg hem till mamma så satt jag i bilen och tänkte. Jag är så lycklig över att jag kan genomföra allt det här.
Det är obeskrivligt god känsla.
 

Idag blev jag tvyngen att hämta grinden hem. Byggaren av grinden dök aldrig upp. Men han sa att han kommer men dök aldrig upp. Jag fick panik och ringde genast upp honom. OM och om igen men inget svar.
 
Till slut när jag fick tag i honom så talade jag om för honom att jag hämtar hem grinden. Det var ok sa han.
Vi hyrde en lastbil och 8 männ blev tvunga att hjälpas åt att bära. För grinden vägde ton.
 
Imorgon ska han komma och sätta dit grinden. Håll tummarna för det.
 
Fin grind eller hur!!? =)
 
Jag och mamma<3
 
När grinden är uppe så ska det firas.....
 
Nu ska en nöjd Erica gå och lägga sig och sova.
Det har varit en lång måndag.
 
Kram kram

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0