Dag 13 onsdag

Hej bloggen!
 
Ikväll sitter jag ensam i rummet. Faktiskt väldigt skönt. Ingen TV med högsta ljud som min kusin  ALLTID har.
Bara jag och fläkten. Väldigt avslappnande. Hon och hennes kompis drog precis ut för en uttgång som jag tackade nej till. Det är skönt med lite lugn och ro.
 
Min dag började klockan 06.30. Och klockan 07.00 körde vi iväg. På en halvtimme så tar jag på mig kläder, borstar tänderna och äter frukost. Här är det ingen 40 minuters makeup/ hårfixning och 30 minuters tv/frukost. Utan här är det bara fort fort. Haraka haraka. Väldigt befriande.
Sedan kom vi fram till morgonrutiner . 2 timmars bilkö. Här hinner man göra mycket.
 
Här har vi som vi kallar Badagje. Vi hatar dem. De har ingen hänsyn till någon eller dem själva.
De kör hursomhelt och kommer vart somhelst. Ibland får man lite lust att köra på dem.
 
Spendera hela min dag hos Mamma igen. Och här kan ni se att nästan hela baksidan är klar, bara lite kvar.
På måndag ska allting vara klart och då sätter vi upp grinden.
 
Det här är otroligt. Jag reste till Tanzania med många tvivel. Men det funkade.
 
På bilden kan ni se en tacksam Mamma<3 och den där mannen, han står inte där och påsar utan han jobbar;)
 

Jag är så lycklig att jag kan genomföra det här.....
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0