BahariBeach

God kväll! Då var detta sista kvällen på hotellet Bahari Beach. Det har varit fantastiskt roligt. Vi har njutit som bara den. Igår var det en stor dag. Pappa fyllde 60 år.
Här har vi han. Världens bästa pappa.
En nöjd 60 åring. Champagne och en pripps blå i handen.
Jag passade på att klä upp mig fint inför pappas stora dag. Tog på mig den klänningen jag köpte i Etiopien.
Vi åt Lobster till middag på kvällen Det smakade otroligt gott.
Pappa fick en liten överraskning<3 Den afrikanska tårtan.
Kvällens bild. Vi är på väg till restaurangen.
Avslutar med denna bild och vill tacka för 4 fantastiska dagar tillsammans med min familj. Pappa mår fylla många år till. Och ett tips som jag fick av han som nu har levt i så många år är. MAN SKA LEVA HÄR OCH NU. Man vet inte vart man kommer ifrån och man vet inte vart man är på väg. Men det är här och nu. Ta vara på den tiden. Helt rätt pappsen jag ska följa ditt råd.<3<3 Nu är det bed time...trötter. Imorgon drar vi tillbaks till Mbagala, mamma och vatten bygget. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0