På rätt bana nu!!

Hej goda människor. Jag är på rätt spår igen och allt börjar stabilisera sig. Har vart i grebbestad i en vecka och jobbat. Och nu vill de ha mig en vecka till. Befinner mig just hos världens bästa lillasyster i Göteborg. Imorgon åker jag tillbaka till grebbestad. Tänkte också passa på att berätta att jag var på min första casting idag. Har sökt till en kortfilm. Det var det roligaste jag har gjort och det gick bra:). Får hoppas på fler sånt. Och en till sak, jag har fått jobb på bauhouse i örebro marieberg. Börjar vecka 17. Nu har ni fått lite info och det kan inte bli bättre;) Ska laga tacos med syrran nu, god lördag på er!! Kram kram

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Vad kul Erica! Hör av dig när du är hemma igen! :)

2013-04-14 @ 08:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0