Trött??

Det är Tisdag och jag är redan helt slut. Idag efter jobbet kom jag hem grining och tjurig. Stakars Jacob som står ut med mig. Jag kunde iallfall inte hålla ögonen öppna. Efter att ha sappat förbi alla trista kanaler så somnade jag.
 
Blev väckt av doften av mat. Ikväll har vi myskväll. Vi ser på den nya serien som vi har börjat se på. LOST.
Nu har vi blivit helt beroende av den. Vi vill bara se mer och mer. Det blir nog mer innan vi ger upp för kvällen.
 
Vi får se hur den här veckan går för mig. Jag är inte på arbetshumör.
Imorgon börjar jag jobba klockan 16-20. Jag ska försöka göra något utav förmiddagen. Kanske drar och tränar en sväng. Får se!!.
 
Håll tummarna för att jag är piggare imorgon.
 
God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0