Singelkväll!!?

Hej!
 
Då var den veckan avklarad. Herregud vart tog veckan vägen. Nu är det iallfall helg. Och vad ska man hitta på!!?
Har inga speciala planer förutom att jag ska träna. Tror att det blir en joggingtur utomhus imorgon.
Bara det inte blåser som det har gjort idag.
 
 

Är ensam i helgen. Jacob ska spela borta match i helgen och har rest iväg tidigt imorse.
 
Ingen mys med honom ikväll.
 
Jag håller just nu på med att ladda ned en massa filmer för att få min kväll fulländad. Jag har köpt mig en påse med bilar för att lyxa till det lite mera. Och förhoppningsvis kommer det vänner och tillbringar kvällen, annars blir det singellväll.
 
Nu ska jag värma lite rester med Tacos och börja min Lördagskväll!!
 
Sköt om er, Snakkes!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0