Min fredag!!

God kväll!!
 
Andra veckan är nästan avklarad. Bara imorgon kvar sedan är det helg. Imorgon blir det fullt hus på AMFI köpecentrum.
Folk har fått lön och folk är galna efter höstens nya trender. Det är joggingskor och energidrink som gäller i morgon. Jobbar 11-18.
 


Förutom jobb och träning så har matlagning blivit min nya hobby, iallfall denna vecka;). Idag efter jobbet lagade jag fårgryta med spinat. Och grytan fick faktiskt en 4/ 5 av min älskling. Fårkött, spinat i burk, cocosmjölk och kikärter. Köttfond och kryddas efter behag. Rätten påminde mig om en afrikanskt rätt. Mina smaklökar längtar efter Afrika.
 

Allt blir bra om man följer sina smaklökar. Och ett glas vin till det gjorde allt succe. Nu ska jag avsluta min fredag. Dags att hoppa i säng och ladda batterierna.
 
Vi hörs!! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0