Im back in Alta!

Hej!!
 
Jag säger bara en sak. Gå aldrig ut på krogen och sedan sova i två timmar och sedan resa hem. Jag har aldrig vart så trött i hela mitt liv. När jag kom hem igår vid 1200 så gick jag direkt och la mig. Jag har sovit tills idag klockan 10.00. Jag känner mig ganska utvilad just nu. Klockan 1400 ska jag börja jobba. Åhh jag längtar.
 
Nu är det bara jobb och träning som gäller. Jag har två månader kvar att jobba sedan flyttar jag hem. Med tomma händer så reser jag hem. Med hopp om att få ett vardagsliv i mitt älskade Sverige.
 
Jag har sökt lite jobb och jag hoppas på det bästa nu.

 

Idag fyller min Älskade 25 år. Grattis. Jag, Johanna och mamma Lotta passade på att fira honom i Oslo.

Nu blir det att laga lite lunch och sedan dra och tjäna lite pengar. Ha en fin Dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0