Back on track!

God kväll!
 
Då var man tillbaks till det vanliga livet. Sova. äta, jobba, träna, sova, äta, jobba träna.
Det känns skönt att göra något nytta med varadagen igen. Och det är skönt att få umgås med min kärlek igen.
 
Att få komma tillbak till jobbet har känns skönt. Idag fick jag jobba 9,5 timmar. Jag kan knappt känna mina muskler och leder och mina fötter ska vi inte ens tala om. Men sånt är livet.
 

Nu är vi på spåret igen  Jobba och spara. Målet är nära nu. Jag hoppas verkligen jag lyckas spara ihop den budgeten jag behöver innan jag reser till mamma. Håll tummarna.

Imorgon börjar jag 14. Målet är att få upp arslet vid 08.00 och dra till gymmet. Jag erkänner att jag aldrig nästan kommer upp när jag väl ska komma upp. Sängen är allt jag vill ha just då.
Men imorgon ska vi hjälpas åt, jag och Jacob.
 
Nu ska jag borsta mina tänder och sedan gå och lägga mig.
Hopp om att kunna komma upp imorgon bitti.
 
God Natt!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0