WoW moment!!

Hej!
 
Min lediga Lördag har börjat bra. Bestämde mig för att titta på filmen som jag velat se på länge. The secret movie.
Filmen är bara powerful om du tror på det. Detsamma som gäller allting här i livet. Om du tror på något så får du det. Jag fick en wow moment av den här videon. Mycket av det vet jag redan om men jag fick också lära mig mycket mer.
 
Hur kommer detta att hjälpa mig. Jo att sluta tänka negativt och sluta att tveka. Att tänka negativt är som att beställa en negativ beställning. Börja tänka positiv och beställ positiva tankar.
 
Filmen the secret handlar om Law of attraction. Tre enkla regler. 1). Ask .2) belive. 3) recive
Grundreglerna är Think, feel and doing. Det du tänker på en sak sedan måste du känna det inom dig och sedan agera. På så sätt uppnår du det mesta.
 
 
Tänker tillbaka till min pappa som har lärt mig under min uppväxt. Vill du verkligen ha något måste du jobba för det.
Och jag minns att pappa aldrig gav oss något i onödan. Jag kunde tjata väldigt länge. På det sättet fick det jag ville ha ett värde. Och då fick jag den.
 
 Det du väntar på tillräckligt länge är något du verkligen vill ha. Och med tålamod så får du det.
 
I den här filmen lär du dig att lyckas med dig själv. Jag skapar min egen historia.
 Det är inte du, inte ni, inte han. inte hon utan JAG.
 
Det är aldrig för sent att skapa din historia. Historian har ett förflutet, nutid och framtid.
Frågan är vad gör du nu. Hur vill du leva ditt liv??
 
Vill du veta mer gå in på Youtube och sök på secret the movie och hitta dig själv.
 
 
Ditt liv har en mening!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0