Mörker!!

God kväll!!
 
Ursäkta för det dårliga uppdateringarna. Men jag hamnar typ i ide när mörkret kommer.
ZOMBE WOMEN!!
 
Klockan är 23.00 och jag kan som alla andra kvällar inte sommna.
Jag är trött hela tiden men kan inte somna.
 
Mörkertiden är nu kommen. Och man börjar redan känna bristen på energin.
Men vardagen håller min energi uppe. Utan jobb och träning så hade jag legat ihop krullad under täcket.
 

Nu är det knappt 5 veckor kvar tills jag reser hem. Vi håller på att finna ut hur vi ska få hem alla våra saker.
Den här veckan ska vi ta reda på all information om hur vi ska göra. Plan b blir att hämta en kärra i Haparanda, fylla den med våra saker och sedan köra till Örebro.
 
Vi får se!!

Annars är allt som vanligt. Njuter av mina få veckor kvar i Alta;)
 
Jacob bjöd mig på en date förra veckan. Vi firade våra 5 år och 9 månader.
 
 Allt som är värdefullt ska man ta vara på;) Älskar dig<3


Nu har vi fått nog av nordnorge dags att skapa ett nytt Kapitel i våra liv.
 
Jag är grymt redo!!!
 
Kram på er, ska försöka stänga av och sova.
 
Vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0