Ljuva söndag!!

God söndag!
 
Nu sitter jag här och dricker min kopp med kaffe. Jag har vart och tränat, lagat  mat och nu tar jag det lungt.
Min vän Niklas kommer förbi och gör min kväll. Vi ska se på Madagaskar 3.
 
Det blev 30 minuter intervallträning på cyckeln idag. Trodde mitt hjärta skulle pumpa sönder.
Men jag klarade det och nu efteråt känns det underbart.
 
Tummen upp för det.

Då var denna helg förbi. Imorgon börjar en ny arbetsvecka. Vi kör på som vanligt.
Har inga spännande planer förutom att vi på Actic ska vara med i en fotbollstunering på Torsdag.
Jag ska absolut vara med och spela. Det kommer att bli kul.
 

Fortsätt med det du gör och gör det lite bättre.
 
Ha en fortsatt fin kväll.
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0