Fredag!!

God kväll!!
Här rullar det bara på som vanligt. Igår körde jag mitt första MRL timme sen jag kom hem från semestern.
Jag har idag haft tidens träningsverk.
 
Då var det fredag och halvvägs inne i oktober månad. Veckorna bara flyger iväg.
 
Här hemma har vi fredagsmys. Vi ser på LOST. En serie vi inte får nog av. Jacob skulle precis laga morötter med dip. Men morötterna såg och kändes som gamla ruttna korvar, så det blev inget.
 
Så det får bli rostade macker. För min del blir det ett glas rött. Det får bli min sovmedicin inför morgondagens arbetspass.
10-18. Lååååång dag.
 

Jobb, träning och kärlek håller mig vid liv just nu. Inte långt kvar innan jag lämnar detta öde.
 
En dam från jobbet!!
 
- Du, jag ser dig här varjedag. Du jobbar allt för mycket. Du måste ju leva medans du är ung.
 
Då svarade jag. Jag kan leva när jag blir gammal.
 
Mohahahhaha;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0